joi, 29 iulie 2010

A inceput Liga I sau mai bine zis haosul si scandalurile


De mai multi ani incoace ne-am obisnuit ca asa numitul fotbal de la noi din campionat pe care eu il numesc tzurca este in planul 2, pentru ca la noi ceea ce se intampla in afara terenului este mult mai interesant, sunt la moda scandalurile si haosul, tipic romanesc. Inainte si dupa meciuri la noi se face spectacol pe la tv cu diferite jigniri sau acuze aduse asa fara motiv, ceva normal la noi, eu unul m-am obisnuit si sincer nici nu prea is curios de acest fotbal murdar din tara noastra, notez doar faptul ca a inceput noul sezon in care la fel vom vedea mult haos, scandal si din ce in mai putin fotbal.
Etapa inaugurala a ligii I nu a surprins cu nimic, echipele care si-au anuntat dorinta de a cuceri titlul au cam castigat inafara de CFR Cluj care a facut 0-0 cu Univ. Craiova, un rezultat nu prea rau avand in vedere ca a jucat contra unei echipe destul de bune cu care cu siguranta multe alte echipe asa numite mari vor pierde puncte, fata de celelalte echipe din Bucuresti care au intalnit echipe mult mai slabe, poate doar Rapidul care a jucat cu Vaslui si a castigat a fost un meci in care nu era o favorita certa. Singurul meci al etapei unde s-a jucat ceva fotbal a fost acel meci intre Rapid si Vaslui in rest mai nimic ... dar asta nu ne surprinde la ce campionat avem.
O sa incerc sa nu va tin la curent cu fiecare etapa doar daca se intampla ceva important. Prefer sa ma concentrez pe campionatele in care se joaca fotbal adevarat si care incet vor incepe si ele. Personal, eu astept sa inceapa campionatul englez fiindca astept foarte mult sa vad echipa mea de suflet, Manchester United la lucru. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu