marți, 27 iulie 2010

Meci nebun la biliard :>


Un meci nebun s-a disputat zilele trecute intre Vulpi si io :)) … de povestit nepotilor. Dupa ce am condus 2-0 am fost egalat si nu vreau sa zic ca pe greseala mea ci pe stiinta vulpitzei. S-a terminat 2-2.Vupi a jucat din ce in ce mai bine odata cu trecerea timpului chiar daca eu tot incercam sa ii distrag atentia ea continua sa curete masa :))). Dupa ce cu o zi inainte am jucat din nou si am castigat io cu 2-1 un meci de asemenea echilibrat avand in vedere ca scorul a fost 1-1 si putea castiga oricine. Avand in vedere ca Vulpi inca invata acest sport deoarece a jucat pana acum doar de vreo 3-4 ori s-a descurcat de minune contra unui profi ca mine :))).
Asteptam cu nerabdare urmatoarele meciuri la masa adevarata nu pe mess ca akolo de obicei o incasez. Sa castige cel mai bun :> ... vorba aia : amu om trai si om videa ... :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu